به کانال تلگرام سمینارما بپیوندید...
  • تماس با ما: 02188915004

چگونه با مدیریت زمان بیشترین کار ممکن را انجام دهیم؟

تا کنون شده است ساعت به ۳ بعدازظهر برسد و احساس کنید در طول روز هیچکدام از کارهایی که قصد انجامشان را داشته اید به اتمام نرسیده اند یا از آن بدتر روزتان هنوز هیچ دستاوردی نداشته است؟

در این بخش سعی کردیم، مطالبی که باعث مدیریت زمان برای شما می شود، را قرار دهیم.

چطور در کمترین زمان بیشترین کار ممکن را انجام دهیم؟

بسیاری از افراد موفق امروزی می‌دانند که چطور از کمترین زمانی که در اختیار دارند بیشترین بهره را ببرند.

در ادامه ۸ راهکار برای افزایش بهره‌وری شخصی را با هم مرور می‌کنیم. با سمينارما همراه باشید.

چطور در کمترین زمان بیشترین کار ممکن را انجام دهیم؟ - 2.5 out of 5 based on 2 votes

چگونه زمان خود را بهتر مدیریت کنیم؟[مدیریت زمان]

مدیریت زمان و نقش آن در بهره وری کارها

مدیریت زمان یکی از مهمترین مهارتهایی که نقش کلیدی در موفقیت دارد .

"موفقيت در مديريت زمان وابسته به تشخيص كارهای مهم است "

با رعایت این 5 نکته از اتلاف وقت در طول روز جلوگیری کنید

۵ نکته ی ساده برای جلوگیری از اتلاف وقت و انجام کارهای بیشتر

تا کنون شده است ساعت به ۳ بعدازظهر برسد و احساس کنید در طول روز هیچکدام از کارهایی که قصد انجامشان را داشته اید به اتمام نرسیده اند یا از آن بدتر روزتان هنوز هیچ دستاوردی نداشته است؟

با رعایت این 5 نکته از اتلاف وقت در طول روز جلوگیری کنید - 5.0 out of 5 based on 1 vote

مهم ترین دقایق در روز برای شما کدام است؟

 مهم ترین بیست دقیقه در روز برای شما

مهم ترین دقایق در روز برای شما کدام است؟ آن لحظاتی ست که شما آن را صرف برنامه ریزی کردن می کنید.

ایده آل‌ترین راهکارها برای برنامه ریزی در روزهای هفته

داشتن هفته ای پربار، به دغدغه های اصلی شما و زمانی که صرف انجام کار ها می کنید بستگی دارد. سخت کار کردن، لرزوما به معنی پربار بودن نیست. همیشه راهی آسان تر برای انجام کار ها وجود دارد؛ آن را پیدا کنید، هوشمندانه تر کار کنید و کار های بیشتری در طول هفته انجام دهید.

چرا دچار کمبود زمان می شویم؟ [اینفوگرافیک]

اینفوگرافیک جذابی از مدیریت زمان در 60 ثانیه

همه ما به یک دلیل واحد دچار کمبود زمان نمی‌شویم. قبل از اینکه به فکر مدیریت زمان و حل کردن مشکل کمبود زمان خود باشیم، باید ببینیم که چرا دچار کمبود زمان شده‌ایم. برخی از رایج‌ترین دلایل کمبود زمان را در اینجا با هم مرور می‌کنیم:
 برخی از ما به دلیل رویاهای بزرگی که در سر داریم، احساس می‌کنیم به کمبود زمان گرفتار شده‌ایم .

9 نکته بسیار مهم مدیریت زمان

چگونه زمانمان را در طول روز مدیریت کنیم؟

این روزها به نظر می رسد که باید زمان را هم بیمه کنیم. دستگاه هایی در اختیار داریم که می توانیم با آنها به طور مداوم با محل کار، دوستان و خانواده و گاهی اوقات افراد کاملاً غریبه در ارتباط باشیم.

کارهای تمام نشده زیادی دارید؟!

گاهی اوقات به پایان رساندن یک پروژه، بخش دشوار آن است و برخی عوامل باعث می‌شوند مرتب به عقب برگردید و پیشرفت کاملی نداشته باشید و به خط پایان نرسید. برخی افراد در اثر ترس از شکست در هنگام به پایان رساندن کاری، آن را تمام نمی‌کنند. اما چه عواملی باعث می‌شوند که شما به‌طور کامل به هدف‌تان نرسید:

زمان خود را پس بگیرید [اینفوگرافیک]

معنای مدیریت زمان برای صاحبان مشاغل کوچک چه می تواند باشد؟ برای صاحبان مشاغل کوچک که عموما وظایف متعددی را بر عهده دارند زمان متاع بسیار ارزشمندی است. چه چیز سبب گذر سریع زمان می شود و چگونه این دسته از صاحبان مشاغل می توانند زمانشان را مدیریت کنند؟

چگونه برای یک هفته خوب برنامه ریزی کنیم؟

هر فرد در زندگی خود آمال و آرزوهایی دارد که برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کند. اما باید توجه داشت، اولین گام برای تحقق آرزوها، برنامه‌ریزی صحیح است.در ادامه مطلب شیوه برنامه‌ریزی در یک هفته را به شما نشان خواهیم داد.

یک ساعت از عمر شما ، چقدر برایتان ارزش دارد؟

سارقین زمان را می شناسید؟

زمان بزرگترین سرمایه ی ماست ، سرمایه ای رایگان و در دسترس ، اما محدود ، فرّار و غیر قابل افزایش. زمان می تواند بهترین دوست و بدترین دشمن ما باشد:

یک ساعت از عمر شما ، چقدر برایتان ارزش دارد؟ - 0.0 out of 5 based on 1 vote

برنامه ریزی و مدیریت زمان

شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر برای انجام کارهای خود وقت کم می آورید و آرزو میکنید کاش شبانه روز بیش از ۲۴ ساعت بود تا بتوان به همه کارها رسیدگی کرد. ما به شما پیشنهاد میکنیم به جای غر زدن مدیریت زمان را بیاموزید. حتما می پرسید چگونه؟ ما به شما آموزش میدهیم.

برنامه ریزی و مدیریت زمان - 4.0 out of 5 based on 1 vote
بالا